jokisenja header

jokisenja header


Tuesday, April 26, 2011

EMPAT PASUKAN MALAYSIA BERAKSI DALAM SS600




Musim baru Kejuaraan Motosikal Asia PETRONAS (ARRC) semakin menarik dengan penyertaan empat pasukan Malaysia dalam kategori SuperSports 600cc - PETRONAS Syntium Moto Yamaha Malaysia, PETRONAS Syntium Moto Raceline, Boon Siew Honda Racing Malaysia dan Bike A.R.T - Kawasaki Racing.

PETRONAS Syntium Moto Yamaha Malaysia akan diwakili pelumba veteran, Mohd Zamri Baba bersama-sama dua pelumba muda, Mohd Iskandar Raduan dan Mohd Hafieenaz Mohd Ali manakala Hafizh Syahrin Abdullah akan membawa cabaran PETRONAS Syntium Moto Raceline.

Sementara itu, Boon Siew Honda Racing akan membariskan Azlan Shah Kamaruzaman, Mohd Emir Firdaus Hasan dan Mohd Suhadi Ali Rahmat manakala abang Ahmad Fuad Baharudin, Ahmad Zamani Baharudin akan beraksi mewakili Bike A.R.T - Kawasaki Racing.

Peminat-peminat sukan pemotoran tidak boleh melepaskan peluang untuk melihat aksi pelumba-pelumba tempatan di Litar Antarabangsa Sepang (Litar Selatan) minggu ini. Masuk dan tempat meletak kenderaan adalah PERCUMA. Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web www.arrc.com.my

No comments:

Post a Comment