jokisenja header

jokisenja header


Tuesday, August 16, 2011

Zulfahmi mahu kekal momentum



Penunggang AirAsia-SIC-AJO Muhammad Zulfahmi Khairuddin gagal menguasai litar basah dan lembab di GP Catalunya.

Selepas menduduki tempat kesembilan dalam GP Republik Czech minggu lalu, Zulfahmi Khairuddin  bertekad untuk terus mempamerkan aksi cemerlang di Indianapolis, Amerika Syarikat.

Beraksi di litar Brno yang menyaksikannnya memungut mata pertama dalam kariernya, Zulfahmi terus mendapat tuah di litar tersebut dengan memungut tujuh mata. 

"Saya gembira dengan perlumbaan saya dan ia merupakan perlumbaan yang hebat. 

"Dalam lima pusingan terakhir, saya mendapat tahu saya berada di tempat ke-14. 

"Saya rasa saya akan dapat memungut mata lalu beruasaha keras dalam setiap pusingan. 

"Menduduki tangga kesembilan adalah sangat menakjubkan," jelasnya. 

Zulfahmi gagal menamatkan perlumbaan di Indianapolis tahun lalu dan berkata, "Cuaca di sana tidak begitu panas. Saya harap motorsikal saya dapat dipertingkatkan dan akan terus bekerja keras.

No comments:

Post a Comment