jokisenja header

jokisenja header


Saturday, March 24, 2012

PROFIL: SEJENAK BERSAMA HAFIZUDDIN




Minggu ini kita ikuti temu bual bersama Mohd Hafizuddin Azahar tentang persediaannya menghadapi musim 2012 ini sewaktu ditemui di majlis pelancaran pasukan Unisel Racing Team baru-baru ini.

Tahniah Hafizuddin kerana terpilih sebagai pelumba utama pasukan Unisel Racing Team. Apa perasaan Hafizuddin?

Saya berasa gembira dengan peluang yang diberikan oleh pasukan ini.

Bagaimana persediaan Hafizuddin untuk menghadapi musim 2012 ini?

Saya menjalani latihan seperti biasa terutama untuk menjaga stamina saya. Namun begitu, sebelum ini saya tidak menjalani latihan bersama jentera mereka kerana pemilihan ini dilakukan agak lewat.

Bagaimana agaknya prestasi Hafizuddin bersama pasukan baru pada musim ini?

Setakat ini saya tidak dapat mengagak bagaimana keupayaan pada musim ini kerana kami tidak mengetahun prestasi kemampuan pasukan lain. Namun begitu, saya yakin kami semua mampu memberikan saingan terhadap pasukan-pasukan lain.

Apa sasaran Hafizuddin pada musim ini?

Saya tidak meletakkan sebarang sasaran tinggi namun saya akan cuba untuk berikan saingan sengit kepada pelumba-pelumba lain. Kalau boleh saya mahu berada di kelompok lima pelumba terbaik keseluruhan.

Bagaimana gandingan Hafizuddin bersama dua lagi pelumba lain iaitu Nasha Edziera Bahaudin dan juga Mohd Afiki Supaat?

Mengikut perancangan pasukan, saya akan bertindak sebagai pelumba utama dan akan bergandingan dengan Nasha dan Afiki. Saya tidak ada sebarang masalah mengenainya. Selain itu, dengan bantuan jurulatih pasukan, Suhadi Ali Rahmat, kami yakin dapat meningkatkan prestasi masing-masing musim ini.

Issued by Global PR Sdn Bhd
Copyright to Safe Aim Mutual Sdn Bhd
 

No comments:

Post a Comment