jokisenja header

jokisenja header


Wednesday, September 7, 2011

ARRC: CABARAN BARU MENANTI PELUMBA-PELUMBA UB115 DI AUTOPOLIS



Sewaktu Kejuaraan Motosikal Asia (ARRC) PETRONAS sebelum ini berlangsung di Chennai, India, dua pelumba, Mohd Ramdan Mohd Rosli dari PETRONAS Syntium Moto Yamaha AHM Racing dan Ahmad Afif Amran (Yamaha CKJ TJM Racing) berjaya mencatat keputusan yang membanggakan negara apabila berada di atas podium pada Perlumbaan 1 dan Perlumbaan 2.

Selepas berehat selama sebulan, Kejuaraan yang memasuki pusingan keempat akan berlangsung di Litar Lumba Antarabangsa Autopolis, Jepun pada 9 hingga 11 September ini. Sembilan pelumba akan membawa cabaran negara dalam kategori Underbone 115cc terdiri daripada Shahril Izzuwan Mohd Noor, Ramdan, Norizman Ismail, Mohd Affendi Rosli, Mohd Rozaiman Mohd Said, Zaidy Mohd Zaifaizal, Mohd Zaqhwan Zaidi, Mohd Amirul Musa dan Afif.

Pada ketika ini, rakan sepasukan Ramdan, Shahril Izzuwan Mohd Noor muncul sebagai pelumba terbaik negara dalam senarai keseluruhan dengan menduduki tempat ketiga selepas memungut 76 mata diikuti Rozaiman (Motul Yamaha YY Pang Racing) di tempat keempat dengan 50 mata.


Maklumat lanjut, lawati laman web rasmi Kejuaraan, www.arrc.com.my
 ataupun menyertai laman Facebook diwww.facebook.com/AsiaRoadRacing

Issued by Global PR Sdn Bhd
Copyright to Safe Aim Mutual Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment